17 February 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU: DIABETES ~ DOKTOR HAIRAN KUDIS DI KAKI DAH HILANG!

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU: DIABETES ~ DOKTOR HAIRAN KUDIS DI KAKI DAH HILANG!!!

Sharing info : Kak Jan

"Mak saya hebat jual Vivix , bukan sebab pandai bercakap, tapi hasil testimoni diri sendiri..

Rata-rata yang jumpa akan tanya "mu makan ubat apa sihat sangat sekarang".. bukan kawan2 jek tanya dengan doktor yg rawat mak sekali pun heran tengok kudis dah hilang, bacaan gula makin elok, kesihatan pun makin baik...





Sebelum berkira2 nak beli vivix utk mak dulu pun sy pikir banyak kali memandangkan harganya boleh tahan jugak...tapi tengok keadaan mak makin hari makin teruk, rasa takpelah aku cuba dulu mana tau ok...

Dan sampai sekarang hampir 2 tahun mak saya consume Vivix.. hasilnya hanya Allah yg tahu betapa gembiranya bila tengok mak dah makin sihat...




Kalau mak @ ayah yg ade penyakit jantung, kanser, darah tinggi, kencing manis, strok.. anak2 boleh cuba Vivix.. bagi saya tak rugi membeli kalau menang memakai~~~"

Inilah luahan hati Azira Mamat, member saya yg berusaha memberikan yg terbaik buat mak tersayang..

Apa kata Azira lagi?



Nak amalkan Shaklee?? Boleh dapatkannya pada harga ISTIMEWA..

"Nothing Look As Good As Healthy Feels"


AZIZAH
Pm / whatsapp : 0197665652
Add & pm Fb : Noorazizah Ishak
Like Page : Vita Homes

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

COD AREA : Bandaraya Johor Bahru, Larkin, Bandar Baru Uda, Tampoi, Skudai, Taman U, UTM Skudai, Perumahan Pulai, City Square, CIQ JB


PENGHANTARAN : SELURUH MALAYSIA!!!



No comments:

Post a Comment