5 May 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE JOHOR


Assalamualaikum semua!! Masih mencari pengedar sah di Johor???

Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE DI NEGERI JOHOR.. Tapi boleh juga pengguna-pengguna Shaklee di luar Johor yang nak dapatkan produk Shaklee boleh hubungi saya... Saya akan pos kan untuk anda...

Di Johor Bahru yang ingin mendapatkan produk Shaklee...boleh hubungi saya...Call / Sms / whatsapp / Pm fb.. Saya menyediakan servis COD (Cash On Delivery) di sekitar Johor Bahru...  Kawasan COD saya Bandaraya Johor Bahru, Larkin, Bandar Baru Uda, Tampoi, Skudai, Taman U, UTM Skudai, Perumahan Pulai...

Boleh la calling-calling saya saya ye... Service after sales disediakan... Dapat Shaklee dengan pengedar yang betul supaya anda tidak terkapai2 selepas pembelian...


Nak dapatkan Shaklee?? Hubungi :

AZIZAH
Pm / whatsapp : 0197665652
Add & pm Fb : Noorazizah Ishak

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda! 



No comments:

Post a Comment