21 May 2014

KOS SARA HIDUP DAN SHAKLEE

Kos sara hidup semakin meningkat sekarang...tengok je la gambar kat bawah tu... kalau dulu rm50 macam2 boleh beli... penuh troli.... sekarang kalau Rm 50 tu  huhuhu boleh beli pampers anak 1, susu 1, eh dah habis dah...

Dulu kalau mak bagi Rm 2 untuk sekolah menengah ngan sekolah agama, ooohhhh memang seronok la...macam2 boleh beli...lagi2 kat sekolah agama dulu...kopok lekor sedap... mmg wajib beli...hihihi
Tapi sekarang ni... belanja wajib tiap2 bulan belanja dapur, susu anak, pampers, bil api, bil air, astro yang mahal tapi langgan jugak, rumah, kereta, yuran taska, yuran pengasuh... adooi banyaknya... Tak tertanggung walaupun dua2 bekerja... yela gaji tak besar... tapi keperluan besar... orang kata jimat2...dah sehabis jimat dah... sedih bila anak ajak makan kat luar tapi tak dapat nak sediakan...

Sebab tu saya cari opsyen lain untuk tingkatkan ekonomi keluarga... Dan sebab tu juga saya pilih Shaklee... rendah risiko untuk rugi...untung banyak adalah...

Alhamdulillah sehingga hari ni Shaklee banyak membantu dalam ekonomi keluarga... saya n suami gaji akhir bulan... kadang nak sampai hujung bulan tu tersekat2 nafas... tapi adanya bonus Shaklee  yang dapat tengah2 bulan ni banyak bantu kami sekeluarga...

Thanx kak Jannatul Fadilah upline saya yang banyak membantu... dari dulu sampai sekarang... walaupun tak sebanyak income dia dan tak sehebat income super upline saya kak norita idris tapi saya bersyukur n saya nak lebih lagi!!!

kena tingkatkan usaha dan amalan...n istiqomah paling penting...

Saya ada impian saya dalam Shaklee!!!
♧ Saya nak beli kereta impian!!!
♧ Saya nak g umrah!!! Nak bawa satu family macam kak Jnet...
♧ Saya nak hantar mak abah pergi haji!!!
♧ Tak nak hidup berhutang!!!
♧ Saya nak ada rumah yang lebih selesa!!!

Mustahil ke??? Tak de yang mustahil!!! Ye!! tak de yang mustahil... Allah dah sediakan jalannya so kena lah usaha lebih!!!!

Sape yang ada impian yang belum tercapai disebabkan kekangan ekonomi?? Jom join Shaklee!!! Capai impian dan angan2 dengan Shaklee!!!

Nak dapatkan Shaklee?? Hubungi :
AZIZAH
Pm / whatsapp : 0197665652
Add & pm Fb : Noorazizah Ishak
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!
COD AREA : Bandaraya Johor Bahru, Larkin, Bandar Baru Uda, Tampoi, Skudai, Taman U, UTM Skudai, Perumahan Pulai

No comments:

Post a Comment