3 March 2014

STRECHMARK : BURUK LA... BOLEH HILANG KE???

Bulan ni nak cerita habis-habis pasal ESP Shaklee je... Sebab apa?? Sebab ESP Best la.. lagi-lagi bulan ni bulan PROMO ESP...

Nak cerita sikit pasal pengalaman minum ESP ni dengan strechmark lepas bersalin...



Strechmark lepas bersalin memang la buruk bila tengok kan... Saya pun tak suka....

Masa anak 1st dulu xkenal Shaklee...belakang lutut...bawah perut penuh dengan Strechmark... Rasa gatal jangan cerita la.. memang kerja menggaru je la...dengan sikat, dengan kain.. tak nak ada bekas.. sebab nurse kat KK cakap jangan garu dengan kuku lagi teruk nanti... tapi bila tak tahan garu jugak dengan kuku... yela, gatal dia semacam...

tapi bila bersalin anak no 2 kenal dah Shaklee dari ummi Jannatul Fadilah ... my consultant sampai sekarang.. ummi cadang set bersalin dan menyusu masa tu... so saya ambil set tu... untuk tujuan lain.. tapi  tak sangka pulak Strechmark saya boleh hilang sekali.. 

MACAMANA BOLEH HILANG???

bila search pasal vits Shaklee yang saya ambil rupanya ESP tu boleh hilangkan strechmark.. wah BONUS la... SERONOKNYA!!!

Mestilah dengan ESP!!! ESP kan buat kulit cantik...licin...selain untuk tujuan menyusu.... mana la xjatuh hati dengan Shaklee...tu yang kulit bahagian perut dan belakang lutut saya clear dari sebarang strechmark..
Produk kegemaran saya sehingga hari ini.. :)



Eh!! Eh!!! nak order ker?? JOM LA order dengan saya... ada istimewa menanti untuk semua...

Jangan tunggu lama2 tau!! Nanti out of stock!!! menyesal tak sudah...



Nak dapatkan Shaklee?? Hubungi :

AZIZAH
Pm / whatsapp : 0197665652
Add & pm Fb : Noorazizah Ishak

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda! 

Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk pada pakar perubatan terlebih dahulu.

Cod area: Bandaraya JB, Larkin, Pulai Indah, Kangkar Pulai, Pulai Perdana dan kawasan perumahan pulai yang berdekatan


No comments:

Post a Comment